USŁUGI
Nowa działalność

Dla osób, które zamierzają otworzyć własną działalność gospodarczą oferujemy:

  • pomoc w pisaniu wniosków na otwarcie firmy z UP lub bezpośrednio z Funduszy Unijnych
  • sporządzenie dokumentów rejestrowych, rejestracja CEIDG online
  • analizę wyboru odpowiedniej formy opodatkowania,
  • pomoc w ustaleniu PKD,
  • sporządzenie deklaracji VAT-R,
  • pomoc w wystawianiu pierwszych faktur dokumentujących sprzedaż.

  Prowadzenie ksiąg rachunkowych:

  • opracowanie zakładowego planu kont,
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
  • sporządzanie deklaracji i rozliczeń w zakresie podatku dochodowego (CIT) oraz podatku od towarów i usług (VAT),
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji,
  • sporządzanie bilansów, rachunków zysków i strat,

 

Podatkowa księga przychodów i rozchodów:, ryczałt, karta podatkowa:
  • prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów, ewidencji ryczałtu, karty podatkowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • doradztwo w zakresie możliwości wyboru jednej z powyższych form ewidencji,
  • sporządzanie deklaracji i rozliczeń w zakresie podatku dochodowego (PIT) oraz podatku od towarów i usług (VAT),
  • ewidencja środków trwałych oraz opracowanie i aktualizacja planu amortyzacji,

 

Obsługa podatkowa:
  • sporządzanie wymaganych prawem deklaracji podatkowych (m.in. PIT, VAT),
  • pełna dokumentacja niezbędna do weryfikacji wyliczonych zobowiązań podatkowych,
  • doradztwo w zakresie wyboru formy opodatkowania,
  • prowadzenie korespondencji z urzędami w imieniu Podatnika
  • reprezentacja przed urzędami w zakresie objętym udzielonym pełnomocnictwem (bieżące wyjaśnienia, obsługa przeprowadzanych kontroli),

 

Rozliczenie ZUS za właściciela/właścicieli:
  • sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych,
  • sporządzanie deklaracji rozliczeniowych,
  • stała współpraca z ZUS w ramach udzielonego pełnomocnictwa,

 

Kadry i płace :
  • prowadzenie kompletnych akt osobowych pracownika,
  • wykonanie dokumentów nawiązania i rozwiązania stosunku pracy,
  • prowadzenie kalendarza pracowniczego, szczególnie urlopów wypoczynkowych, chorobowych czy macierzyński oraz innych spraw z tym związanych,
  • wykonanie dokumentacji przebiegu zatrudnienia, wynagrodzenia (zaświadczenia o zarobkach – BANK, MOP-s, itp.)
  • deklaracje PFRON
  • dopilnowanie rejestru badań lekarskich i szkoleń BHP,
  • prowadzenie zatrudnienia osób w ramach umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło),
  • szkolenia BHP dla pracowników i pracodawców,
  • obsługa kontroli Państwowej Inspekcji Pracy i ZUS,
  • wykonanie list płac z umów o pracę,
  • utworzenie list płac z umów cywilnoprawnych,
  • dopilnowanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych wysyłanych oraz imiennych raportów miesięcznych do ZUS,
  • przesłanie dokumentów podatku dochodowego od pracowników do Urzędów Skarbowych (PIT-11, PIT-40),
  • wykonanie całorocznego obliczenia podatku ( PIT-4R).

 

Rozliczenie VAT dla rolników:

Działalność rolnicza nie jest działalnością gospodarcza w tradycyjnym pojęciu. Nie jest też działalnością w świetle Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, która reguluje zasady prowadzenia działalności gospodarczej. Działalność rolnicza jest co do zasady zwolniona z VAT, jednak to rolnik może samodzielnie podjąć decyzję o rezygnacji ze zwolnienia i stać się czynnym podatnikiem VAT. Decydując się na status czynnego podatnika VAT można uzyskać wymierne korzyści finansowe. Większość kosztów które ponosi rolnik takich jak: zakup paliwa do ciągnika, pasz dla zwierząt, środków ochrony roślin, nawozów czy zakup nowego sprzętu obciążone są wyższą stawką podatku w porównaniu do podatku VAT ze sprzedaży produktów rolnych, dlatego w przypadku niezbyt wysokiego zysku praktycznie zawsze otrzymuje się zwrot podatku VAT- nawet nie inwestując. W przypadku każdej inwestycji przejście na podatek VAT winno być decydującym czynnikiem determinującym finansową opłacalność tego kroku. Moje biuro oferuje rolnikom pomoc w prowadzeniu całej dokumentacji tak żeby jedynym obowiązkiem było zbieranie faktur zakupowych i wystawianie faktur sprzedaży.  

Fundacje, Stowarzyszenia oraz szkoły niepubliczne
  • w pełni profesjonalne usługi księgowe dla stowarzyszeń i fundacji
  • doświadczenie w prowadzeniu księgowości stowarzyszeń
  • doświadczenie w prowadzeniu szkół oraz przedszkoli niepublicznych prowadzonych przez Stowarzyszenia.
  • Perfekcyjne przygotowywanie pełnej dokumentacji rachunkowej oraz kadrowo -płacowej
  • Terminowe rozliczanie dotacji publicznych ( subwencje)  oraz unijnych
  • Przygotowywanie sprawozdań SIO oraz GUS
  • Rzetelne oraz obrazowe przygotowywanie sprawozdań rocznych dla zarządu
  • Możliwość przedstawienia danych na walnym zebraniu
  • Współpraca z dyrektorami/ prezesami podczas zamknięcia roku – wydatkowania dotacji
  • Możliwość dojazdu po dokumenty oraz wymianę informacji
Gwarancja wysokiej jakości usług!

 

Najem prywatny:

Wynajmując nieruchomość czy też ruchomość często nie zdajemy sobie sprawy iż rodzi to również obowiązek podatkowy. Urzędy Skarbowe coraz bardziej zainteresowane są takimi sprawami i kontrolują podatników w tej kwestii, dlatego w ramach najmu prywatnego oferuję dobór odpowiedniej formy opodatkowania wraz z prowadzeniem całej dokumentacji niezbędnej do wyliczenia zobowiązania podatkowego które może być niewielkie a rodzić większe i poważniejsze konsekwencje w przypadku utajenia takiego najmu.  

Obsługa GIODO:
  • Tworzenie regulaminów oraz polityki bezpieczeństwa
  • Posiadamy aktualne szkolenia dla ABI,

 

Fundacje, Stowarzyszenia oraz szkoły niepubliczne:
  • w pełni profesjonalne usługi księgowe dla stowarzyszeń i fundacji
  • doświadczenie w prowadzeniu księgowości stowarzyszeń
  • doświadczenie w prowadzeniu szkół oraz przedszkoli niepublicznych prowadzonych przez Stowarzyszenia.
  • Perfekcyjne przygotowywanie pełnej dokumentacji rachunkowej oraz kadrowo -płacowej
  • Terminowe rozliczanie dotacji publicznych ( subwencje)  oraz unijnych
  • Przygotowywanie sprawozdań SIO oraz GUS
  • Rzetelne oraz obrazowe przygotowywanie sprawozdań rocznych dla zarządu
  • Możliwość przedstawienia danych na walnym zebraniu
  • Współpraca z dyrektorami/ prezesami podczas zamknięcia roku – wydatkowania dotacji
  •  Możliwość dojazdu po dokumenty oraz wymianę informacji
Gwarancja wysokiej jakości usług!

TELEFON KONTAKTOWY
510 836 159 LUB 733 993 444

 

ADRES E-MAIL
biuro@zameta.pl

 

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress